Web2work Service & Support

Als je werkzaam bent op de afdeling Service & Support van web2work, heb je een belangrijke taak. Alle vragen van alle klanten komen namelijk in de eerste instantie bij jou terecht.

Afdeling Service & Support

Via e-mail, telefoon of de live chat komen er dagelijks vragen van (potentiële) klanten binnen. Dat kunnen verkoop-gerelateerde vragen zijn, maar vaak zijn het technische vragen. Je hebt dus heel veel contact met klanten, maar daarnaast voer je ook een stuk beheer uit van de webservers en databases. Dat maakt het werk op deze afdeling leuk. Je bent niet de hele dag bezig met het oplossen van problemen van klagende klanten, maar probeert ook mee te denken in de oplossingen zodat de klachten die zijn binnengekomen niet nog een keer binnenkomen bij een andere klant. Heel veel afwisselend werk dus, waarbij de verantwoordelijkheid bij jezelf ligt. Je hebt natuurlijk je primaire taken, maar alles wat je er om heen doet is aan jezelf en op die manier krijg je de ultieme mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen.

Blijf op de hoogte!

Wil jij op de hoogte blijven van vacatures, traineeships en loopbaanontwikkeling?
Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

aanmelden