Odin IT Servicecenter

De afdeling IT Servicecenter is verantwoordelijk voor het beheer van alle applicaties en de infrastructuur die gebruikt wordt door de medewerkers van web2work, Heutink ICT, Previder en de stafafdelingen. Het team, bestaande uit zes mensen met daarin applicatiespecialisten , 1e- en 2e lijns-supportmedewerkers en een teamleider, heeft als hoofdtaak dat applicaties en infrastructuur goed blijven functioneren voor de interne bedrijven.

Het IT Servicecenter is het eerste aanspreekpunt voor het beantwoorden van vragen en het oplossen van storingen. Als de (online) desktop traag is, onze telefoon (VoIP) het niet doet of als het netwerk een storing heeft, komt het bij dit team terecht en wordt er snel gezocht naar een oplossing. Daarnaast kan het IT Servicecenter zelf functionaliteiten bouwen in het project- en servicemanagement pakket, want de twee applicatiebeheerders kunnen zelf scripts schrijven voor applicaties.

Hard werken is het IT Servicecenter wel gewend. Als er incidenteel overgewerkt moet worden wordt er niet geklaagd. Op de afdeling heerst een informele en gezellige sfeer. In de pauze wordt de PlayStation 4 aangezet en wordt er fel gestreden wie de winnaar wordt van een potje FIFA. Daarnaast worden er teamuitjes en activiteiten georganiseerd zoals bowlen, lasergamen of wokken.

Blijf op de hoogte!

Wil jij op de hoogte blijven van vacatures, traineeships en loopbaanontwikkeling?
Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

aanmelden