Wil jij nóg snellere en/of completere service? Dat kan!

Je weet het: met een Service Level Agreement (SLA) van Heutink ICT ben je verzekerd van goede en professionele dienstverlening. Een belangrijk deel van die dienstverlening verloopt via onze servicedesk, en onze klanten zijn er over het algemeen heel tevreden over. Maar het kan zelfs nog beter. Je kunt je SLA namelijk uitbreiden met diverse aanvullende contracten, tegen een bescheiden vaste prijs per leerling per jaar.

Major Account: pure tijdwinst voor stichtingen

Deze contractvorm hebben we opgezet voor stichtingen in het primair onderwijs. Als jouw stichting kiest voor onze Major Account-service, reserveren wij één telefoonnummer exclusief voor alle scholen die onder je stichting vallen. Als je dit nummer belt, krijg je direct een technisch expert aan de lijn, zonder tussenkomst van de algemene servicedesk. Deze expert behoort tot een speciaal team dat ‘dedicated’ werkt voor de Major Account-service. De leden van dit team doen er alles aan om jou en de technische ins en outs van jouw school/stichting zo goed mogelijk te leren kennen.

Enkele voordelen

  • Snel schakelen met een expert die jou kent en al veel weet over jouw ICT-situatie
  • Wachttijden 40 à 50 procent korter dan bij de reguliere servicedesk
  • Oplostijden 7 à 13 procent sneller dan bij de reguliere servicedesk

Single Point Of Contact (SPOC): één aanspreekpunt voor al je ICT-storingen

Zou jij het handig vinden als je bij letterlijk al je ICT-storingen één telefoonnummer kon bellen? Kies dan voor de SPOC van Heutink ICT als aanvulling op je SLA. Wij verzorgen dan de complete opvolging van al je storingsmeldingen met betrekking tot ICT – ook als het gaat om producten die je niet bij ons hebt aangeschaft of diensten die niet door ons worden geleverd. Als jij ons vertelt om welk product of dienst het gaat en wie de leverancier is, pakken wij de telefoon voor je en lossen we het op.

Enkele voordelen

  • Complete ontzorging bij al je ICT-storingen, ook als ze niet Heutink ICT-gerelateerd zijn
  • Ook op schoolniveau af te nemen
  • Alle schoolmedewerkers mogen storingen melden

Meer weten?

Wil je meer weten over deze aantrekkelijke aanvullende contractvormen? Neem dan contact op met je accountmanager bij Heutink ICT of stuur een aanvraag in op onze contactpagina.