Onze openingstijden verruimen!

Wij verruimen onze openingstijden. Onze servicedesk is vanaf vandaag maar liefst 12 uur per dag open, namelijk van 7:00 uur tot 19:00 uur.

Met deze stap geven we invulling aan de wens om langer bereikbaar te zijn. Samen met onze klanten willen wij ervaren of dit ook echt een toegevoegde waarde heeft. Vandaar dat we deze verruiming zien als een pilot. Dat wil zeggen dat we in de praktijk gaan ervaren of er ook echt gebruik van gemaakt gaat worden. Ook zijn we benieuwd naar feedback. Zo kunnen wij bepalen of deze bereikbaarheid onze dienstverlening beter maakt en of we deze openingstijden blijven hanteren.

De SLA-tijden blijven ongewijzigd (8:00-17:00). Dit houdt in dat er contractueel niks verandert. Buiten die tijden werken wij op basis van ‘best effort’. Met andere woorden: we doen ons uiterste best om onze klanten zo snel mogelijk te woord te staan en een oplossing aan te dragen.

Voor feedback en/of vragen neem contact op met onze servicedesk.