Previder scoort gemiddeld een 8,0 in klanttevredenheidsonderzoek

Previder krijgt een gemiddelde beoordeling van een 8,0 in het jaarlijkse klantentevredenheidsonderzoek. Dit cijfer is opmerkelijk hoog gezien de grote veranderingen binnen het bedrijf, waaronder de in april voltooide fusie met IT-dienstverlener Lesscher IT.

Het klanttevredenheidsonderzoek werd uitgevoerd onder zowel klanten als partners van Previder. Door de fusie met IT-dienstverlener Lesscher IT eerder dit jaar is het dienstenaanbod van Previder aanzienlijk verbreed, onder andere met online werkplekken en het beheer van lokale infrastructuren. Ondanks het organisatorisch turbulente jaar is Tim Timmerman, directeur van Previder, zeer tevreden met de resultaten van het onderzoek: “De samensmelting van Previder en Lesscher IT had meer om het lijf dan verwacht, maar levert ook veel op. We functioneren nu als één bedrijf en werken hierdoor veel efficiënter. We kunnen bedrijven nu volledig ontzorgen met managed IT, van werkplek tot in de cloud. Daar profiteren onze klanten van, wat blijkt uit de 8,0 score in het klanttevredenheidsonderzoek.”

Één aanspreekpunt

Het afgelopen jaar had Previder zich als doel gesteld om de iets lagere klanttevredenheid van klanten van partners meer in lijn te brengen met die van directe klanten. Volgens Timmerman is zijn bedrijf daar binnen korte tijd in geslaagd door Lesscher IT en Previder te fuseren: “Door beide organisaties te verenigen, hebben onze klanten nu één aanspreekpunt voor al hun diensten. Dat we de tevredenheid van onze partners daarmee al binnen een jaar zichtbaar hebben verbeterd, is een uitstekend resultaat.”

Tevreden klanten

Previder legt in zijn dienstverlening veel nadruk op persoonlijke dienstverlening vanuit een proactief adviserende rol. Dit blijkt ook uit de opmerkingen van klanten. Klanten en partners roemen Previder en zijn medewerkers onder andere om de technische kennis, betrouwbare dienstverlening en het bewaren van overzicht bij grote projecten. Dit blijkt ook uit de quotes: “Previder is een betrouwbare partner die tegen aanvaardbare kosten veel kwaliteit levert” en “Zeer tevreden, nooit een verstoring, altijd een glimlach”.

Timmerman: “Wij willen echt een veilige thuishaven zijn voor bedrijven die een betrouwbare partner zoeken voor al hun IT-uitdagingen. Wij verwachten die positie in 2018 nog verder te verbeteren. Dat doen we deels door organische groei, maar ook door nog intensievere samenwerking met partners en strategische overnames.”

Blijf op de hoogte!

Wil jij op de hoogte blijven van vacatures, traineeships en loopbaanontwikkeling?
Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

aanmelden