Presentatie Nationaal SaaS Survey tijdens ISV-event Previder

Persbericht

Op initiatief van datacenter- en cloudspecialist Previder is onlangs het Nationaal SaaS Survey uitgevoerd. Dit onderzoek onder 200 independent software vendors (ISV’s) brengt het Nederlandse ‘SaaS-DNA’ in kaart. Daarbij ligt de focus op de manier waarop en de mate waarin de opkomst van SaaS de business van de ISV’s verandert. De uitvoering van het Nationaal SaaS Survey was in handen van onderzoeksbureau Keala Consultancy. De resultaten worden op 24 april aanstaande gepresenteerd tijdens ‘SaaS: the next step’: een speciaal event voor alle ISV’s, softwarehuizen en SaaS-leveranciers van Nederland.

‘SaaS: the next step’

Tijdens ‘SaaS: the next step’, mede georganiseerd door Keala Consultancy, komen zowel de technologische als commerciële aspecten van SaaS aan de orde. Na een inleiding door Previder-directeur Eric Vredeveldt begint het programma met de presentatie van de uitkomsten van het Nationaal SaaS Survey. Deze presentatie wordt verzorgd door Keala-directeur Ruud Alaerds en biedt interessante inzichten in de actuele stand van zaken rond SaaS en de perspectieven voor de toekomst. Ook krijgen de bezoekers inzicht in hun eigen ‘Saas-DNA’.

Twee prominente sprekers

Na de presentatie van Ruud Alaerds worden de uitkomsten van het Nationaal SaaS Survey in perspectief geplaatst door twee prominente sprekers. Om te beginnen gaat Hans Bos, National Technology Officer van Microsoft, in op de concrete kansen die de opkomst van SaaS voor de doelgroep met zich meebrengt. Vervolgens is het woord aan trendwatcher Ruud Ramakers, die een  inspirerende presentatie geeft over ‘7 essentiële tips om succesvol te worden met SaaS’.

Praktijkcases en forumdiscussie

In het laatste deel van ‘SaaS: the next step’ presenteren drie succesvolle ISV’s hun visie op de transitie naar SaaS. Aansluitend is er onder leiding van Ruud Ramakers een forumdiscussie waarin de sprekers reageren op stellingen en vragen vanuit het publiek. Het evenement wordt afgesloten met een borrel en wisseldiner in een passende setting: ‘in de cloud’, op de 12e verdieping van het hoofdkantoor van Previder.

Over Keala

Keala Consultancy is specialist op het gebied van market intelligence en marketing consultancy. Met een aanzienlijke ervaring binnen de IT- en Telecomsector ondersteunt en adviseert Keala Consultancy organisaties bij diverse marktvraagstukken. Op basis van datamining, analyses en geavanceerde presentaties is Keala Consultancy gesprekspartner voor strategisch en marktgebaseerd advies. Voor meer informatie: www.keala.nl

Blijf op de hoogte!

Wil jij op de hoogte blijven van vacatures, traineeships en loopbaanontwikkeling?
Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

aanmelden