Mailadres Servicedesk

Uitgebreid onderzoek heeft ons doen inzien dat het aannemen en verwerken van aanvragen, storingen e.d. via het mailadres, servicedesk@heutink-ict.nl, een minder efficiënte manier van communiceren is dan via de onze online servicedesk. Daarom hebben wij besloten om per 01-01-2014 enkel nog meldingen via de online servicedesk aan te nemen. Berichten die vanaf 01-01-2014 naar het servicedesk e-mailadres worden verzonden zullen dan niet in behandeling worden genomen.

De online servicedesk biedt een groot voordeel ten opzichte van het communiceren via de mail. Zo kunt u:

  • De status van gedane meldingen ten aller tijden inzien en daar eventueel op reageren
  • Alle eerder gedane meldingen terugzien
  • Alle communicatie betreffende de melding in een overzicht terugzien.

Voor de servicedesk gelden uiteraard diezelfde voordelen, bovendien beschikken wij dan direct en overzichtelijk over de juiste contactgegevens. Hierdoor kunnen wij u nog sneller en efficiënter van een gepaste reactie voorzien.

Gebruik maken van de Online ServiceDesk

Indien u gebruik maakt van onze deklas.nu 3 oplossing, kunt u binnen MOO onder het tabblad ‘Servicedesk’ de volledige Online ServiceDesk terugvinden en eventueel nieuwe meldingen aanmaken. Maakt u geen gebruik van de deklas.nu 3, dan kunt u bij de servicedesk meer informatie vinden over de Online Servicedesk en tevens daar inloggegevens voor de Online Servicedesk aanvragen.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, horen wij deze uiteraard graag.

Blijf op de hoogte!

Wil jij op de hoogte blijven van vacatures, traineeships en loopbaanontwikkeling?
Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.

aanmelden